söndag 4 oktober 2009

Onödig resa

Som jag berättade i förra inlägget så behövde vi mer kakel från Bauhaus. I fredags ringde de och sa att de fått hem vårt kakel. Eftersom Bauhaus inte finns i vår stad så är det en hel del mil dit. Vi kastade oss i bilen efter jobbet på fredag eftermiddag och åkte till till Bauhaus.

När vi kommer fram så visar det sig att de fått hem FEL kakel och att de inget kunde göra förrän måndag. Vi hade alltså åkt dessa mil helt i ONÖDAN. 21.30 kom vi hem på fredag kväll utan en enda kartong kakel. Vad less man blir, inte nog med att de har värdens sämsta service med långa telefonköer, nu undrar man ju om de bryr sig om en som kund över huvudtaget. För dom är vi väl bara en kund i mängden och 5 kartonger kakel är väl som en droppe i havet för dom. För oss innebär detta att plattsättaren inte kan göra klart badrummet, vilket innebär att VVS:aren inte kan koppla på vattnet. Om 4v ska vi flytta in, vilket innebär att utan dessa 5 kartonger kakel kanske vi inte har varken vatten, värme, toalett eller dusch när vi flyttar dit. För oss innebär detta en KATASTROF om de inte löser detta problem snarast! Det har ju redan gått 1,5v sen vi påpekade problemet för Bauhaus. De är inte bäst på kundservice och de sätter då inte kunden i centrum. Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar